youtube kanal

hej alla ni där. Det var ett tag sen jag skrev något men hoppas det vänder snart.det har varit så mycket att göra och so mycket att tänka på men jag kommer att dela med er vad som har hänt!  för ett tag sen så annonserade jag att jag skulle öppna en youtube kanal men efter ett tag så blev det inte så- anledning blev ju att vissa personer gjorde samma saker och vissa av mina vänner pratade om att göra samma sak. detta ledde till att jag tappade lusten att göra detta dels för att jag inte ville att det skulle se ute att jag gör det för att andra gör det och dessutom så ville jag inte bli jämförd med andra. det är en sak som jag viljat göra i många år och jag kan bara inte släppa tanken.  i aint a quiter  so i am going to do it and see where it takes me to,, night guys  
 
https://www.youtube.com/channel/UCFU2y1OurWfwFUvz74-uL4A
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Marlene Mwenow

OOTD FOR MY VIEWERS PLEASURE. FASHION SOM ALLA KAN HA RÅD MED

RSS 2.0