2 sätt jag bär lång skjorta på

 
 
OBS: dessa bilder är inte tagna med min digitala kamera, tog dessa med mobilen! ursäkta bild kvalitet
 
 
 
Då ska vi se... dagens blogg handlar om 2 olika sätt jag bär min oversize lång skjorta på.
nå väl.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.skjortan är från www.hm.com en kamouflage skjorta täcker asset  så man kan ha den på sig utan byxor eller leggings. Eftersom den är oversize så känns storlek s som xxxl tycker jag men ändå skönt på varma dagar när luften svämmar in lite här och var haahah.
- Skorna är från www.vagabond.com eftersom skorna är köpta för ett tag sen så finns de inte kvar på hemsidan med de kostade omkring 1000kr ( infogar en bild på liknande boots också från vagabond )
 bekvämma då heels är tjocka och så är det sexigt också.
 
 
 
 
 
2.Ibland är variationer bra, att man inte behöver ha samma plagg på samma viss varje gång. Man kan ha det någon gång utan byxor, någon annan gång med byxoe eller hjol man får känna efter helt rnkelt hur det känns och med vad man trivs med.
 
nu är det snart sommaren så det blir ju väldigt mycket kort kort, mycket hudvisande då man fått gå runt med enorma jackor och lager på lager av kläder för att hålla in värme så nu när värme kommer så vill vi visa hud!!!!
 
 
-Andra looken så har jag samma skjorta från www.hm.se
byxor från www.zara.com också köpt för ett tag sen kostade 399kr.
klocka var köpt på www.uropenn.sei en ask med armband kostade 249kr rea
bomber jacka i grön från hm. kostade 199kr.
 
puss på er
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Marlene Mwenow

OOTD FOR MY VIEWERS PLEASURE. FASHION SOM ALLA KAN HA RÅD MED

RSS 2.0