Bandage Jumpsuit


ja hörni nu är helgen över.det är söndags kväll jag sitter med ångest inte för att jag ska jobba för jag är ledig på måndag. Jag har ångest för att jag måste upp och lämna på dagis så tidigt, hade önskat att inte vakna då bara sova till kl.18 eller något. Jag har nämligen jätte svårt att somna om! aja nog med mitt patetiska utbrott vissa ska faktiskt jobba på måndag ....

JUMPSUIT: Den är från www.nelly.com , Nellys egna märke!

Jag var lite osäker innan jag köpte den så det dröjde ett tag innan jag tog och faktiskt handlade hem den. den ser ju jätte fint ut o bilden men jag var osäker om färgen skulle vara detsamma och hur materialet skulle känna, i mean after all det är en jumpsuit den sitter ju på hela korpen så man måste se till att den sitter bra och att man är bekväm. När jag fick hem den så stack den ju ut blandallt jag hade beställt, den var fin med glänsande tyg, satt som den skulle men färgen var inte helt 100 som på bilden. Den sitter jätte bra framtill, allt sitter på plats. 

2. öppningen på baksidan satt inte platt som den gör på modellen det får jumpsuiten att se lite stort ut på ryggen inte riktigt smickrande men man det så Haden den 10/10 av mig.

BETYG: 8/10

INFO: MÖRK ROSA, JAG TOG STORLEK S.

Jumpsuit trikå från NLY ONE. tight passform, stretchig material.

Djup rygg med knäppning i nacken. Polokrage.

tillverkad av 95% polyester och 5 elastan

Ordinarie Pris : 499kr nu är den på 30% REA och kostar 350kr. så passa på om ni är intresserad.

3. Skorna är från www.hm.com för 249kr. färg rosa ( pastell ).

ha en fin fin vecka :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Marlene Mwenow

OOTD FOR MY VIEWERS PLEASURE. FASHION SOM ALLA KAN HA RÅD MED

RSS 2.0