OOTD svart jumpsuit

... så ni kommer säkert märka att jag shoppar mycket på WWW.NELLY.COM , jag tycker att många missförstår beskrivningen eller att något är fel för jag har aldrig haft problem med något av plagg jag har handlat där. ser alltid till att läsa beskrivningen innan. jag vill helst få hem kläderna det är ändå jobbig att promenera eller gå 2 stationer för att hämta dem från posten. ännu mer jobb om man var tvungen att göra samma resa för att returnera hahah.
Hur som helst jag köpte denna jumpsuiten på NELLY för 399kr och tog storlek S. Den är väldigt stretchig så jag rekommenderar xs för de som har s i storleken. jumpsuiten finns i 4 färger 1. beige 2. Burgundy 3. khaki och så svart. skön att ha på sig.

2. skorna är köpta på WWW.ZALANDO.SE det är från märke ANNA FIELD. färg kamel. de kostade 399kr. jag kollade upp dem men det finns tyvärr inte kvar på zalandos hemsidan. skorna är köpta för ett år sedan och min sko storlek är 38. så puss på er
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Marlene Mwenow

OOTD FOR MY VIEWERS PLEASURE. FASHION SOM ALLA KAN HA RÅD MED

RSS 2.0