RIVER ISLAND VÅRTREND

Första gången jag upptäckte River island var när jag skulle shoppa på www.nelly.com vinter 2015, det var rea och så hittade jag kläder från River Island. Första intrycket var att de hade jätte fina kläder och det var något som jag faktiskt kunde tänka ha på mig. jag handlade så mycket jag hade råd med den dagen. haha

så hörni här kommer vårtrenden från River island:

Jag vill inte komplisera för er så jag lägger till hemsida där ni kan hitta plaggen, Pris och om det är på Rea. 

Hemsidor jag använder mig av är : www.nelly.com och självaste www.riverisland.se

Eftersom det är fortfarande jätte kallt i stockholm halva månaden i maj så passar det bra att ha på sig jeans tycker jag. Inte  too revealing men något täckande överdel, t.exempel blus eller kavaj är bra så slipper man frysa samtidigr se stylished ut. Mörka färger. Jag menar you can never gå wrong with black.. isnt that right y.all?? puss på er

Striped Bag: 

 Väskan hittar ni www.riverisland.se för 379kr .


Sökord: BLACK AND WHITE STRIPE CROSS BODY CHAIN BAG

Earrings

 Ni hittar de på www.riverisland.se

Kostar 149kr. 
Färg: guld
Sökord: GOLD TONE DOUBLE CIRCLE DANGLE EARRINGS

Sunglasses

 Du hittar glassögonen på www.riverisland.se för 179kr finns i 2 färger.


Sökord: SILVER TONE BROW BAR MIRRORED SUNGLASSES

Black Jeans

Det är jeans fast i leggings material och är stretchig och tight och håller allting på plats. 

Du kan också hitta den på www.nelly.com för 649kr

Sökord: RIPPED MOLLY JEGGINGS 

2. På www.riverisland.se kan du hitta jeansen också för 579 kr

Sökord: BLACK FASHION STRONG RIPPED MOLLY JEGGINGS

Jeans

 Jeansen är blå och är från www.riverisland.se för 579kr en limited edition vilket betyder att det inte finns så många av dem. Om du ska köpa skynda dig på !!!


Sökord: MID BLUE RIPPED MOLLY JEGGINGS

Black Top

 på www.nelly.com kan du hitta den är svarta långärmad top från River ISland. 

Den kostar 399kr. 

Sökord: FLUTE SLEEVE TOP


2.  Ni kan också hitta den på www.riverisland.se för samma pris alltså 399kr där finns den i vit också.

Sökord: WHITE FRILL SLEEVE TIE BACK TOP

Blazer

På www.nelly.com kan man köpa denna blazer från River ISland ord pris är 779kr med just nu är det rea och du kan få den för 500kr.

 Sök ord: BARNEY BLAZER.
  


2. Du kan också hitta produkten på www.riverisland.se för 779kr. Där finna det i 10 olika färger. 

Sökord: BLACK RUCHED SLEEVE BLAZER

Blue Frill

 Du hittar den på www.riverisland.se för 399kr. Den kommer i 6 färger.


Sökord: BLUE STRIPE SLEEVE TOP

Pink Twist


Den hittar du på www.riverisland.se för 399kr.
Den kommer i 2 färger.

Sökord: LIGHT PINK TWIST FRÅNT HIGH NECK CROP TOP

Sponsrat inlägg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Marlene Mwenow

OOTD FOR MY VIEWERS PLEASURE. FASHION SOM ALLA KAN HA RÅD MED

RSS 2.0