3 månader sen lämnade jag sjukhuset med en son… idag kom jag med honom och lämnade den tomhänt

Låt oss prata livet en kort stund..

Jag har alltid blivit tillsagt att vara stark.
En kvinna ska bete sig så här och inte så där..

Du ska vara så gentemot Gud, din man och din familj.
Se, när du har blivit tillsagt hela livet hur du ska och inte ska vara, bete dig, kommunicera, klä dig, vad händer då när något hemsk och oväntad händer mig? 

Säg mig, hur ska jag bete mig nu? Får jag bryta ihop? Får jag gråta? Eller kan jag gråta då? 
Får jag för engångsskull sluta vara star och bryta ihop?

Får jag det?  För jag har just förlorat en son ..  (null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Marlene Mwenow

OOTD FOR MY VIEWERS PLEASURE. FASHION SOM ALLA KAN HA RÅD MED

RSS 2.0